Mõnusat muigamist! Loe ja naera!

Klient: “Ma ei tohi süüa piimatooteid, mune, liha, gluteeni. Mida te soovitate?”
Teenindaja: “Ära minna!"

“Nii ei tohi käia,” sõnab üks. “Ma löön ju teie kuninga maha.”
“Mis siis,” vastab teine. “Ma kuulutan vabariigi välja ja mängin edasi.”

Lastevanemate koosolekul. Üks ema küsib teiselt: “Kas see ongi teie tütar?”
Teine vastu: “See pole mu tütar, vaid poeg!”
Esimene: “Oh ma ei teadnud, et te TEMA ema olete!”
Teine vastu: “Ma pole ta ema, vaid isa!”

Juku helistab lennujaama: “Öelge palun, kui kaua sõidab lennuk Tallinnast Hamburgi?”
“Üks moment, palun!”
“Tänan!”

Comments

Popular posts from this blog

Kim Kardashian wears bizarre nineties outfit - complete with BUM BAG - whilst pregnant Khloe almost flashes knickers in TINY dress

Oprah highlights story of black woman raped by white men